Subject: küsimus seoses RIHAs oleva juurdepääsupiirangute klassifikaatoriga
From: "Kristi Tartu" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Cc: "Hiie Viigipuu" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Feb 2024 10:51:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Meil tekkis RIHA varamus oleva juurdepääsupiirangute klassifikaatori
viimase muudatusega (versioon 11) üks küsimus.

Klassifikaatorisse lisandus uus alus -

Kood: 161

Tase: 2

Emakood: 5

Õigusakti lühend: AvTS

Õigusakti sisene viide: § 35 lg 1 p 18 (1)

Täpsustus: 1

Sõnastus: ÜVVKS § 15 lg-s 7 nimetatud ühisveevärgi ja kanalisatsiooni
skeemid

Kehtivuse kestus: P50Y

Kehtivuse tähtpäeva arvestust käivitav sündmus:

Kood: 120

Nimetus: dokumendi loomine või saamine

Kehtivust lõpetav sündmus:

Kood:

Nimetus:
Kirje kehtivuse algus: 01.07.2023

Aluse sõnastus viitab õigusaktile ja paragrahvile, mida klassifikaatoris
ei ole. Samas viitab sõnastuse tekst, nagu alus peaks kuuluma selles
nimetatud õigusakti alla.

Kas selle alusega on ikka kõik korras?

Lugupidamisega

Kristi Tartu  Testija

OÜ Postipoiss Pluss

mobiil: 5206616
aadress: Tallinn, Mustamäe tee 4-B212 veeb:  <http://www.ppoiss.ee/>
ppoiss.ee

klienditugi: 800 2211 e-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]